Clara 3 år 04.12.18.

I dag har den minste i familien bursdag, nemlig hunden min Clara som er en tibetansk spaniel. Clara blir tre år i dag. Hun er en utrolig artig hund, men om hun noen gang blir voksen vet jeg ikke. Clara elsker mennesker hun kjenner over alt på jord. Kommer du på besøk er hun alltid først i døren for å bli hilst på. Hilser man ikke på henne vil hun bjeffe helt til man har hilst. Så bare hils på meg så blir jeg glad.

Hurra jeg fikk bursdagskrone i år

 

Jeg trodde aldri jeg skulle kjøpe meg en hund. Men Clara har gitt meg utrolig mye glede og hun hjelper meg å holde formen og vekten. Clara elsker å gå tur, så om det regner eller en pent vær, så spiller ikke det noen rolle for Clara. For hun vil ut på tur. Og det fine med en liten hund er at hun er fornøyd med korte turer, men elsker også å gå lange turer.

Lurer på hva jeg får i alle de gavene der.

 

Så i dag ble det bursdagsfest med gaver og hundeis.

#mittlivmedas #hverdagsglede #minhund #tipetanskspaniel #bursdag #turvenn #bekhterev #sarkoidose #hund #blogg #hundeliv #bursdagsfest #bursdagskrone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg