Dag 23 på Vintersol 08.11.18.

Så var vi kommet til dag nummer 23 her på Vintersol. Kun fem dager igjen, før jeg er tilbake i Norge.

Klar for en økt matte styrke

 

Etter frokost var det tid for å prøve seg på matte styrke igjen. Greide fint å gjennomføre matte styrke, men tok noen andre øvelser da armene skulle brukes over hodet. Så veldig godt å være igang med trening igjen. Men tok kun en økt før lunsj i dag. For trapper opp rolig.

På denne matten skal matte styrke gjennomføres

 

Etter lunsj var det tid for fysioterapeuten. Her ble det tid for målinger. Men kommer tilbake til dette når alle tester er gjennomført. Så da det ikke ble noen trening med fysioterapeuten i dag, gikk jeg meg en tur på 1 time og 30 minutter.

Klar for å måle bevegelsen/rotasjonen i nakken

 

Godt å gå en tur mens solen skinner fra skyfri himmel. Etter gåturen var det tid for legetime, så nå nærmer jeg meg snart klar for hjemreise. Har bare to dager med behandlinger og treninger igjen, samt to fridager. Så får kjøre på det jeg greier de to siste dagene, for ønsker å få et så best mulig resultat som mulig.

Venter på legen

 

Men det skal bli godt å komme hjem igjen, selv om det er godt å være i varmen.

Bak denne døren holde legen til

 

#mittlivmedas #spania #tenerife #vintersol #begandlingsreiser #blogg #helse #trening #behandling #kronisksyk #revmatisme #bekhterev #bekhterevs #stateligebehandlingsreiser #revmatikere #ankyloserendespondylitt #radiografiskaksialspondyloartritt #spondyloartritt #rikshospitalet #hokaoneone #hoka #adidas #oakley #legetime #fysioterapi

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg