Hjelp jeg skal løpe stafett

Ja, da ble det et nytt mål på veien for 2018. 

Grunnen til dette er at jeg ble spurt om jeg kunne tenke med å ta en etappe under YT Holmenkollstafetten

Det er jo ikke ofte jeg sier nei til noe, og ikke denne gangen heller. Så nå er det litt over 11 dager til jeg skal løpe stafett. Jeg har aldri løpt med stafettpinne før, så dette blir nytt for meg.

Men det er ikke det største problemet. Jeg har kort tid på å finne løpeformen og er usikker på hvor jeg finner den. Men jeg får lette litt i skuffer og skap, for vet ikke hvor jeg har lagt fra med løpeformen. Så kanskje finner jeg løpeformen i tide. Hvis ikke får jeg bruke hodet på gjennomføre stafetten. For kan jo ikke skuffe de andre jeg skal løpe sammen med. Så får vi se om jeg greier å løpe med stafettpinne og overlevere denne til neste mann.

Som alt annet jeg gjør, så gjør jeg dette for å øke kunnskapen blant andre om Ankyloserende spondylitt – radiografisk aksial spondyloartritt (Bekhterevs sykdom). Så håper at siden spøromryggsmerte.no, samt informasjonsfilmene som blir vist. Er til hjelp for andre der ute.

Jeg skal løpe for et samarbeid mellom Novartis, Norsk Revmatikerforbund og Spafo Norge. Vi løper med grønne t-skjorter spøromryggsmerte.no, så det skal være lett å se oss.

Se etter denne logoen under Holmenkollstafetten

Dette er en kampanje som starter lørdag 05. mai 2018 med blant annet artikkel i VG. Så kjøp VG og gå inn på spøromryggsmerte.no etter 05. mai 2018.

#mittlivmedas #blogg #spøromryggsmerte #novartis #norskrevmatikerforbund #spafo #spondylitten #revmatiker #kronisksyk #samarbeid #holmenkollstafetten #spondylitt #spondyloartritt #bekhterev #bekhterevs #løpe #trene #mål #delmål #stafettpinne #craft 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg