Sprøyte nummer ni med Cosentyx satt den 24.04.17.

Mandag den 24.04.17. startet med at jeg satte sprøyte nummer ni med Cosentyx. Så får jeg håpe at jeg får litt virkning av denne sprøyten. Jeg har denne gangen prøvd å overleve smertene jeg har hatt de siste 14 dagene. For det ser ut som medisinen ikke holder i fire uker slik den skal, men kun to uker hos meg.

Men dette gjør at jeg dessverre må spise mere piller for å kunne prøve å ha et ok liv. Det går derfor hardt utover boksene med Ibux og Paracet. Så får vi se om leveren har godt av dette.

Nok en sprøyte satt

 

Nå er det tre uker til jeg skal til ny kontroll på Diakonhjemmet sykehus for å se om jeg har ønsket effekt av Cosentyx. Så frem til denne timen, får jeg prøve å gjøre det beste ut av hverdagen.

#mittlivmedas #bekhterev #biologiskmedisin #cosentyx #revmatolog #revmatisme #blogg #sprøyte #novartis #snartimål #livstilsendring #smerter #sterkesmerter #aksialspondyloartritt #spondyloartritt 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg