Project Fuck Cancer – Børre Olsen

Da har jeg lagt inn en bestilling på siden til Project Fuck Cancer som Børre Olsen står bak. Jeg har valgt å bestille begge armbåndene og vil anbefale alle andre til å gå inn å legge inn en bestilling her. Gleder meg til å kunne ta dem i bruk.

Fuck Cancer armbånd – bildet er lånt fra siden http://projectfuckcancer.no/

 

Project Fuck Cancer er en fundraising hvor hele overskuddet går til støtte for kreftforskning. Børre har samlet mange internasjonale designere som alle utvikler hver sitt design på et produkt, og alle produktene blir lagt ut i nettbutikken. Dette er et samarbeid mellom investorer, designere og event-byråer.

http://projectfuckcancer.no/

Alle kjenner en som har hatt kreft, enten det er en i familien, en venn eller en bekjent. Og hadde det ikke blitt forsket på kreft, så hadde jeg mistet min pappa for to år siden. Så støtt opp om dette, for jo mer penger som går til forskning på kreft, jo flere vil overleve. Vi har ingen vi har råd til å miste.

#mittlivmedas #fuckcancer #kreft #prosjektfuckcancer #støttopp #oslo #norge #april2017 #kreftforskning #børreolsen 

4 kommentarer
    1. Heisann, så flott av deg <3
      Ja prosjektet til Børre er viktig.!!
      Selv mistet jeg min gode stefar , i akutt leukemi. Desverre var AS som han hadde gjennom over 30 år, årsaken til han ikke tålte den sterke cellegiften 🙁 Vi fikk beholde akkurat ett år. Tillegg ble det fler tilleggsykdommer. Men han var alltid så positiv, gav aldri opp, uansett form. Alltid på jobb, hver eneste dag! Jeg er så glad han var i livet mitt som stefar i 34 år, mange minner man må ta vare på. Er så viktig støtte kreftsaken, og mange andre sykdommer, få forsket ut, håpe finne midler. Selv har jeg fibromyalgi, ille nok, men jeg kan stå opp HVER dag <3 Er så viktig være takknemlig for det man har <3
      Llykke til, og flott innlegg 🙂
      Ha en fin vår, håper den kommer snart.
      Gro-Lisbeth Larsen 🙂

    2. Gro-Lisbeth: takker for tilbakemeldingen og trist å høre om din stefar. Min pappa har hatt kreft to ganger, så er utrolig glad for hvert nye år vi får med han.

      Ja det er viktig å forske på diagnoser, slik at så mange som mulig kan få et bra liv.

    3. Hei,tankene etter møte med Børre på Tv2,var en tanke vekker og for en fantastisk person,jeg bare måtte kjøpe smykket,et til meg og min kone Inger Lise,håper Børre får en verdig og kjempe mange gode dager,takk for din åpenhet og fremstilling av en vanskelig sykdom,håper på et under og at Børre blir frisk..,takk!
      H. Tor Arne

    4. Tor Arne Hansen: Takker for kommentaren og at du vil støtte opp om prosjektet til Børre, Fuck Cancer. Børre blir dessverre aldri frisk, men måten han takler sykdommen på er til inspirasjon for mange. Man trenger ikke grave seg ned selv om man får en dårlig melding i fra legene. Og det å bare komme på at man vil samle inn penger, mens man går syk. Det viser hvilken fantastisk person Børre er.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg