Blodprøve taking

I dag var det igjen på tide å tappe litt blod på Diakonhjemmet sykehus. Men i dag var det lang ventetid for å få tatt blodpørøver på sykehuset. Satt og ventet i netsen en time, og dette er ikke holdbart.

Grunnen til at jeg tar blodprøver er at jeg har time hos revmatologen her neste uke og revmatologen ønsker nye blodprøver slik at han kan se om sykdommen fortsatt er aktiv eller om den nå har gått i dvale. Men så godt som jeg skjenner min kropp, er det dårlig med dvale her.

Fotograf: Jan Halvard Relbe-Moe

Men enn så lenge får jeg vente i spenning på hva blodprøvene vil si, men skal bli godt å få sjekket kroppen igjen. Og håper jeg da endelig kan få medisinen som jeg har ventet på i snart et år, nemlig Cosentyx. For medisinen jeg går på i dag Enbrel, virker dårlig. Men den som lever får se, men får leve litt til i håpet.

#mittlivmedas #blodprøve #diakonhjemmet #bekhterev #enbrel #cosentyx 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg