Ny fastlege februar 2023

Jeg mistet min flinke fastlege i mai 2020.

Men hvor flink er en lege når den velger å forlate denne verden?

Jeg fikk først en midlertidig fastlege, som senere ble min “nye” fastlege. Men hun ringe fort og fortalte at hun ikke hadde tid til meg, så jeg burde finne meg en annen fastlege. Jeg skjønner ikke hvordan en lege kan si noe slik.

Jeg satte meg derfor på venteliste hos en ny fastlege.

Jeg er dessverre avhengig av en fastlege som følger meg opp, på grunn av diagnosene jeg har. Men også på grunn av medisinene jeg går på. Det skal minst ta’es blodprøver hver tredje måned.

Dessverre har ikke fastlegen fulgt meg opp. Det er dessverre gått ut over min form og min helse.

Men endelig har jeg fått ny fastlege, så denne uken har jeg endelig blitt undersøkt.

Så nå er det bare å vente på dommen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg