Tusen takk for at du tok meg med på fjelltur

Noen ganger møter man personer i livet som setter dype spor. Jeg møtte en slik person på behandlingsreiser i fjord sommer.

Du fikk meg til å åpne opp øynene mine igjen og tusen takk for dette. Jeg tror jeg ville levd i den gamle tralten om jeg ikke hadde møtt deg. Så uendelig mange takk for at du tok meg med på to fjellturer når vi var på behandlingsreiser sammen.

Tusen takk for at du tok meg med på to fjellturer

 

Dette førte til at jeg har snudd om på livet mitt. Jeg spiser nå sunnere og er mer aktiv. Noe som har ført til at jeg har gått 18 kilo siden juli 2016. Og grunnen til dette er deg. Du har vært motivasjonen min, for jeg ønsket ikke å henge etter deg hvis vi engang i fremtiden skulle møtes å gå på tur igjen. Selv om det var ett vakkert syn å gå bak.

Men jobben har jeg gjort selv, og det ligger mye svette og tårer bak forandringen. Turen har hatt noen tøffe nedturer, men gleden har vært å komme seg opp igjen og se fremover. Og igjen jobbe mot målene vi satte i sammen for 2017. Vi skulle jo gjennomføre disse månene sammen. Det har vært fint å ha mål å jobbe mot. Både små delmål og større mål. Men nå skal jeg prøve å gjennomføre disse alene, men tror det kan bli vanskelig.

I mål er jeg ikke kommet og om jeg noen gang kommer i mål vet jeg ikke. Men vi får se hva fremtiden bringer. For to av delmålene er nå unnagjort, så får vi se om jeg greier å gjennomføre resten. Det er jo mye bedre og være to om å gjennomføre noe sammen, enn å måtte gjøre ting alene.

Men litt rart er det når man får beskjed om at man ikke er den samme personen lengre etter at man har gått ned noen kilo. For jeg er den samme personen jeg bare litt lettere, men jeg har vokst som person på denne reisen og det er kanskje det som er forandret.

Ja, vi kom til toppen på 3 km sammen

 

Som du og mange andre vet, falt jeg pladask for deg. For meg er du drømmedama, så tusen takk for alle samtalene vi hadde på behandlingsreiser og som vi har hatt på telefon i mange måneder etter at vi kom hjem. Men noen ganger møter man dessverre personer på feil tid i livet, men jeg vil alltid være utrolig glad i deg for at du fikk meg til å snu om på livet mitt. Du er en fantastisk person som jeg håper at jeg kan få lov til å ha i livet mitt som en venn fremover. Selv om jeg ikke var din drømmemann.

Ja, tusen takk skal du ha Hege Renate Svendsen

 

Jeg kommer styrket ut av dette, selv om turen har hatt sine nedturer. Men det har vært kjekt å kjenne at man lever igjen, både på det fysiske plan og ikke minst fått vekket følelsene sine igjen.

No e tida kommet for farvel. Men vi møtes kanskje igjen, som en god og gammel venn.

#mittlivmedas #bekhterev #prosjekt2017 #blogg #vennskap #følelser #fjelltur #vektnedgang #drømmedama #blogg #sommerkropp2017 #kjærlighet #forelsket #knusthjerte #livetgårvidere #althåpute #behandlingsreiser #balcova #tyrkia #hegerenatesvendsen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg