Da er jeg klar for et nytt intervju

I går ble jeg kontaktet av en journalist fra Dagsavisen, som ønsket å intervjue meg. Og jeg er jo ikke vond å be. Så vi avtalte at hun skulle komme og intervjue meg i dag den 10.01.17. Hun ønsket bilder hvor jeg var i aktivitet. Så jeg forklarte at de kan by på et lite problem. Men vi får se hva vi får til.

Jeg stiller jo alltid opp, og kanskje vi får til noen bilder hvor jeg er i aktivitet også. Så får pumpe opp treningsballene mine, samt at jeg har jo en Red Core slynge hengene i taket. Så dette blir opp til fotografen om hvordan bilder det blir.

Så var jeg klar for et intervju

 

Så nå har vi snakket om terapibassenget på Diakonhjemmet som blir borte etter påske, samt fri fysioterapi. Som ble borte da diagnoselisten falt den 31.12.16. Og hvordan detet vil påvirke mitt videre liv. Blir spennende å se saken og bildene på trykk. Det er meningen at saken skal komme fredag den 13.01.17.

Vet at jeg har noen bekjente som syntes jeg har blitt brukt mye i media. Men noen må tørre å fronte en sak. Og jeg fronter min saker for Norsk Revmatikerforbund og Oslo fylkeslag av Norsk Revmatikerforbund med strak rygg, og er ikke redd for å bli intervjuet.

#mittlivmedas #intervju #journalist #blogg #bekhterev #oslorevmatikere #norskrevmatikerforbund #redcore #trening #terapibasseng #diagnoseliste #dagsavisen #terapibasseng #varmtvannsbasseng #diakonhjemmetsykehus #frifysioterapi 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg