Så ble det filminnspilling og intervju i VG

Da kommunikasjonssjefen til Norsk Revmatikerforbund ringte mer å spurte om jeg ville stille opp på en kampanje om min diagnose bekhterev eller Ankyloserende spondylitt ? radiografisk aksial spondyloartritt som den heter i dag , så var det ikke annet en JA i min munn.

Jeg har derfor hatt et litt mer hektisk program de siste ukene, en hva som er vanlig. Har hatt med meg et filmteamet på Yin Yoga i varmen, samt på skikurs i klassisk langrennsteknikk og på kontoret. Så gleder meg til å se filmen. Vi var også en tur innom et lydstudio, hvor det ble tatt opp ekstra lyd til filmen. I tillegg til dette, har jeg blitt intervjuet av en journalist i VG. Så nå kommer jeg i VG igjen også. Så kjøp VG lørdag 05. mai. Dette blir tidenes VG.

Denne gangen er vi tre stykker som forteller vår historie og viser hvordan det er å leve med sykdommen.

Det blir det laget en informasjonsfilm, om hvordan det er å leve med AS Ankyloserende spondylitt radiografisk, aksial spondyloartritt, samt en nettside som heter; spøromryggsmerte. Kampanjen rundt dette, starter lørdag 05. mai. Som er verdens Bekhterevdag «ASdag»

Dette er et samarbeid mellom Norsk Revmatikerforbund, Spafo Norge (Spondyloartrittforbundet Norge) og firmaet Novartis.

Jeg stiller opp for å spre budskapet om sykdommen, slik at andre som får dette etter meg. Får en bedre hverdag, og at fastleger blir mer oppmerksomme på symptomene.

Så får håpe at dette er til hjelp for andre der ute.

Vil også legge ut link til filmen når den er ferdig.

#mittlivmedas #bekhterev #spondyloartritt #norskrevmatikerforbund #spafo #oslorevmatikere #samarbeid #kampanje #informasjonskampanje #spøromryggsmerte #novartis #verdensgang #vg #verdensbekhterevdag #film #informasjonsfilm #blogg #ankyloserendespondylitt #radiografisk aksialspondyloartritt #spondyloartritt #feberfilm 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg