Ny time hos fastlegen den 11.05.17.

Torsdag den 11.05.17. hadde jeg en ny time hos min fantastiske fastlege. Jeg gledet meg til denne timen for på min forrige time hos fastlegen ble det tatt mange blodprøver. Så i går skulle jeg få svar på disse.

Jeg har vært veldig sliten i det siste og orker ikke å trene for tiden. Føler at det er noe som er galt, men jeg er jo ikke lege. Og når man går og tenker på hva som kan være galt, kommer man inn på sykdommer man ikke vil tenke på. Ja, jeg har tenkt at det er kreft jeg har fått denne gangen. Men skulle det være kreft, så skal jeg takle det også.

Ja, her sitter jeg og venter

 

Så det skulle bli godt å få vite om fastlegen hadde funnet noe galt, eller om det kun er i hodet mitt det er noe galt.

Så da fastlegen fortalte at alt var ikke om det skulle, ble jeg glad. For da var det ikke hodet mitt det var noe galt med. Det som var galt denne gangen var at mitt nivå for vitamin B12 var kritisk lavt. Så nå skal jeg få injeksjoner med vitamin B12. Det positive er at jernlageret mitt fortsatt er bra etter at jeg tidligere i vinter fikk jernsprøyter.

Så nå håper jeg at nivået med vitamin B12 kommer seg fort opp igjen. Slik at jeg på nytt får igjen overskuddet, så jeg greier å orke litt mer igjen. For nå er vekten gått litt opp igjen og jeg sliter med å komme i mål med prosjektet jeg startet i fjord sommer.

Får jeg dro videre ble det tatt nye blodprøver og jeg er utrolig glad for at jeg har en fastlege som gjør en utrolig god jobb.

#mittlivmedas #bekhterev #revmatiker #revmatisme #fastlege #legetime #blodprøver #vitamin #b12 #lavtnivå #injeksjoner #mai2017 #norge #oslo #blogg #hoka #hokaoneone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg