Time hos manuelterapeuten den 24.04.17.

Så var jeg igjen kommet dagen i uken hvor jeg har time hos min fantastiske manuellterapeut.

I dag følte jeg at det var viktig å jobbe med ryggen, selv om kneet som ble teipet sist uke ikke er helt bra enda. Men smertene jeg har i ryggen gjør at jeg sliter med å få sove om natten.

Så i dag jobbet manuellterapeuten med ryggen min. Da hun undersøkte ryggen min, fant hun ut at jeg var mye stivere på den venstre siden enn på den høyre siden. Noe som er mot normalt. For jeg pleier å være stivere på høyre side. Hvorfor dette aner jeg ikke.

Ja, jeg er ingen Glad Laks lengre.

 

Da timen var over og manuellterapeuten hadde prøvd å dytte meg igjennom hullet i benken, følte jeg meg helt utenfor. Manuellterapeuten så at hun hadde jobbet hardt med ryggen min. Noe jeg merket godt under behandlingen. Så får jeg håpe at smertene blir mindre og at jeg får økt bevegelighet i ryggen igjen. Og kanskje jeg igjen kan få en natt med mye søvn.

#mittlivmedas #bekhterev #manuellterapi #manuellterapeut #oppsalklinikken #behandling #smerter #glede #blogg #ukesglede #hverdagsglede #oakley #oslo #norge #april2017 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg