Time hos manuelterapeuten den 19.04.17.

I dag var det igjen på tide med en time hos min manuellterapeut. Det var ca. 14 dager siden sist time, da det har vært påske. Så skal bli godt å få ordnet litt på kroppen igjen. Men i dag burde jeg hatt fem behandlinger hos min manuellterapeut. Men hadde bare en avtale så fikk ta det som var mest prekært.  

Kroppen begynte å si i fra at noe var galt i påsken. Om dette skyldes diagnosen jeg har og medisinene som ikke virker som de skal eller om noen har ganet meg, vet jeg ikke. Men fikk store smerter i rygg og brystregionen i påsken. Noe som førte til at jeg ikke fikk gått på ski alle dagene. Samt at jeg har sovet dårlig siden disse smertene kom.

Skal bli godt dette her

 

I tillegg har jeg fortsatt vondt i skulderen som jeg falt på to ganger i vinter. Men det som ble det mest akutte problemet ble mitt høyre kne. Grunnen til dette stammer i fra i går, da jeg skulle gå til bussen. Men da jeg kom ut døra og ned på veien så jeg bussen. Så da var det bare å sette inn sprinttaktene og prøve å nå bussen. Greide dette, men fikk veldig vondt i kneet etter denne løpeturen.

Så i dag fikk manuellterapeuten jobbe med høyre kne og venstre skulder. Så får vi håpe at smertene blir mindre og at jeg får økt bevegelighet igjen. For nå som kneet er tapet er det litt vanskelig å bevege seg. Så får håpe at kneskålen holder seg der den skal. Men får ta det litt med ro i noen dager, slik at kroppen får kommet seg.

Skal ha dette på kneet i noen dager, men dårlig bevegelse

 

Jeg skal jobbe videre mot å nå målene for 2017, for det er gøy å nå nye delmål og kanskje jeg greier å nå hovedmålene også. Så får fortsette å gå til manuellterapeuten, samt trene og bevege meg slik at jeg kanskje greie å fullføre neste mål på programmet mitt for 2017.

Det beste med prosjektet jeg holder på med er at jeg har funnet ut at jeg er utrolig sterk i hode. Men jeg mangler litt styrke i kroppen, så får jobbe litt med dette fremover. Selv om man måter på hindringer på veien så gir jeg ikke opp. Og med støtt i fra mange gode venner skal jeg klare dette.

#mittlivmedas #bekhterev #manuellterapi #manuellterapeut #oppsalklinikken #behandling #smerter #glede #blogg #ukesglede #hverdagsglede #oakley #oslo #norge #april2017 #prosjekt2017 #sommerkropp2017 #snartimål #støttte #venner #vennskap #bergansofnorway 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg