Den 13.04.17. skulle jeg gått Spanstind Rundt

Et av målene som ble satte i fjord høst sammen med en venninne var at vi skulle delta på Spanstind rundt torsdag den 13.04.17.

Så planen for påsken 2017 var at den skulle tilbringes i indre Troms, med blant annet deltakelse på Spanstind rundt. Dette var bare en av dagene, resten av dagene skulle brukes til turer på langrennsski i fjellet. Samt at jeg hadde leid topptur utstyr for å kunne få gått noen toppturer også.

Det er flere grunner til at påsken ikke ble som planlagt, men en av dem er at jeg ikke hadde noe sted å overnatte. Trodde at dette skulle ordne seg, men slik feil kan man ta. Og når hoteller er stengt i påsken, så har man ikke andre valg enn å finne på noe annet.

Er jo litt dumt å reise helt i fra Oslo for å delta på et skirenn, samt nyte naturen uten å ha et sted å sove.

Men vil ønske alle som skal gå Spanstind rundt lykke til i dag og kanskje jeg en gang i fremtiden får deltatt på Spanstind rundt!

Det er en liten nedtur og ikke få gjort det som ble satt på programmet for 2017, men livet har sine opp og ned turer. Så nå får jeg bare grave meg ut av denne nedturen og prøve å komme meg opp igjen.

Så påsken ble heller tilbrakt på hytta i Numedal. Her er det ikke like mye snø, men har fått laget en løype på 320 meter og den blir flittig brukt.

Ja, livet har sine opp og ned turer

 

#mittlivmedas #bekhterev #spanstindrundt påske2017 #delmål #nedtur #prosjekt2017 #sommerkropp2017 #troms #numedal #hytteliv #langrenn #trimtex #oakley #blogg #norge #april2017

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg