Mandag den 27.03.17. manuellterapi og frikort 2

Mandag den 20.03.17. var jeg hos manuellterapeuten min. Det var siste gangen jeg skulle betale hvis jeg fikk frikort 2 i tide før neste time. For nå hadde jeg brukt 2180,- på behandlinger hos manuellterapeuten min. Så nå var jeg over frikort beløpet som var på 1990,-

Men da jeg i dag tidlig ruslet til manuellterapeuten for nok en time, hadde jeg ikke mottatt frikort 2 i posten enda. Så da var det bare å betale i dag også.

I dag jobbet manuellterapeuten med venstre hofte og nedre del av ryggen min som har gitt meg mye smerter siden torsdag i forrige uke. Så får vi håpe at smertene blir mindre og at jeg får økt bevegelighet igjen. Slik at jeg igjen kan trene som jeg ønsker og kanskje greie å fullføre neste mål på programmet mitt for 2017.

Klar for en time hos manuellterapeuten min

 

For har ikke gitt opp jeg, selv om kroppen innimellom sier ifra om at nok er nok. Men denne gangen skal jeg gjøre mitt for å lykkes og med støtt i fra mange gode venner skal jeg klare dette.

Da posten kom i dag, lå frikort 2 i posten. Jeg hadde da betalt 190,- for mye, men som det stod på brevet blir ikke beløp under 200,- utbetalt. Så bra jeg da betalte 218,- for behandlingen i dag. For da får jeg tilbake 408,- i fra Helfo. Så får vi bare vente å se hvor lang tid det tar før jeg får pengene.

Men fra nå av har jeg frikort 2, så da trenger jeg ikke å betale mer for behandlinger hos manuellterapeuten min. Jeg har valgt å betale dette fordi jeg ikke vet hva jeg skulle gjort uten behandlingene jeg får. De er alfa og omega for at jeg skal ha et så bra liv som mulig. Og uten dette vet jeg ikke om jeg hadde greid å komme ditt jeg har gjort til nå.

#mittlivmedas #bekhterev #manuellterapi #manuellterapeut #oppsalklinikken #frikort2 #behandling #smerter #glede #blogg #ukesglede #hverdagsglede #oakley #ulvang #oslo #norge #mars2017 #prosjekt2017 #sommerkropp2017 #snartimål #helfo 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg