100% fornøyd garanti hos G-Sport

Da har jeg testet ut 100% fornøyd garantien til G-Sport og denne garantien virker veldig bra. Jeg fikk nye skisko i julegave og ja jeg kjøpte dem selv. Grunnen til dette er at jeg da fikk noen som passet mine føtter. Dette var en modell i fra Alfa som het Horizon Dymaic. Skoene var varme og gode, men når de lager gnage sår på hver eneste tur. Er det ikke godt å gå med.

Men det har ikke vært lett å få prøvd dem skikkelig på Østlandet. Men har fått noen turer, men har hele tiden fått gnage sår på samme sted. Selv om jeg har prøvde forskjellige sokker på de få turen jeg fikk, har jeg hele tiden fått gnage sår på samme sted.

Under Holmenkollmarsjen sist lørdag ble det verre enn noen gang. Så i går var jeg innom G-Sport butikken hvor jeg kjøpte skiskoene og hørte hvordan garantien var. Ble da fortalt om hvordan den fungere og at så lenge det ikke hadde gått mer enn 100 dager siden jeg kjøpte skiskoene kunne jeg få byttet dem.

Så da var det bare å reise hjem for å lete etter kvitteringen, og ja jeg fant jeg fant kvitteringen. Men gikk så ut på nettet for å se om jeg fant noen annen skisko som kanskje kunne brukes. Fant et par alternativer. Så i dag gikk turen tilbake til G-Sport butikken hvor jeg hadde kjøpt skiskoene for å finne et par som passet føttene mine.

Dessverre hadde ikke butikken modellen jeg ønsket. Men vi fant en løsning sammen. Jeg kjøpte en annen skisko i riktig størrelse en hva jeg egentlig ønsket, men ble lovet at jeg bare kunne ta den med til en annen G-Sport butikk som hadde modellen jeg ønsket. Så da gikk ferden ditt.

Der fant jeg rette størrelse og modell, og fikk byttet mot et lite mellomlegg da dette var en dyrere sko. Modellen denne gangen er i fra Alpina og heter CCL+ Maraton.

Får se hvordan disse blir

 

Så nå får vi håpe at jeg ikke får gnage sår av disse skiskoene. Men så får vi også se når jeg får prøvd dem. For litt usikker på det, for snøen forsvinner rundt meg i hurtig tempo.

Men det er bare å takke G-Sport for en fantastisk service og ordning. Dette gjør at man vil gå tilbake å handle her på nytt.

#mittlivmedas #bekhterev #skisko #holmenkollmarsjen #alfa #alfaskisko #alpina #alpinaskisko #gsport #g-sport #godeservice #blogg 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg