Dagen der på

Ja i dag har jeg ikke rørt meg mye, og skjønner at det er langt igjen til jeg er i den formen jeg ønsker. Så får se om jeg greier å komme meg dit, men det er jo en del av prosjektet som jeg jobber med.

Kroppen har det bra etter gårsdagen utskeielser under Holmenkollmarsjen, bortsett fra skulderen og håndleddet. Men får håpe at både skulder og håndledd blir bedre etter et par dager med ville.

Er litt sliten i dag, så i dag har jeg ikke gjort stort. Det meste av tiden har jeg tilbrakt i godstolen som jeg har fått i bursdagsgave. Godt med en ny godstol da den gamle var utslitt.

Ny godstol

 

Men jeg kan jo ikke bare sitt i ro, så jeg tok frem strikketøyet jeg begynte på i vinterferien. Da strikket jeg en raggsokk og dette er den første raggsokken jeg noen gang har strikket. Men man trenger jo to sokker, så i dag var det bare å begynne på sokk nummer to. For det er veldig avslappende å strikke

Fikk god hjelp av storesøster i vinterferien, men nå har hun reist hjem. Så da må jeg gjøre alt selv. Det ble en feil på helen i dag, så da var det bare å rekke opp og starte på nytt. Så får vi håpe at den blir riktig gang nummer to.

Sokk nummer 1 ferdig

 

Og min storesøster så at hun nå regnet med å få raggsokker i julegave. Så vi får se om jeg greier å strikke en sokk uten veilederen til stede. Men har en veldig fin oppskrift, så tror at jeg skal få til dette.

Sokk nummer to, ikke helt ferdig

 

Så får vi håpe at sokkene passer til den heldig som skal få dem i gave, og kanskje det blir sokker til noen flere også.

#mittlivmedas #utslitt #raggsokker #strikke #blogg #oslo #norge #mars2017 #avspenning #prosjekt2017 #sommerkropp2017 #bekhterev #astma #sarkoidise #gave #skeidar 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg