Sprøyte nummer syv med Cosentyx satt

I går satte jeg sprøyte nummer syv med Cosentyx. Men har satt sprøyte nummer seks feil. Jeg skulle sette sprøyte hver fjerde uke og ikke hver femte uke slit jeg har gjort. Jeg har følt at jeg har god effekt av den biologiske medisinen Cosentyx i ca. 2 uker, og så avtar effekten. Og hadde liten effekt i uke fire og fem. Så blir spennende å se om jeg vil få bedre effekt nå.

Men dagen i går var alt for hektigst. Da jeg kom hjem fra første runde hadde jeg knapt nok tid til å spise middag. Så jeg glemte å sette sprøyten som jeg hentet på Diakonhjemmet sykehus etter timen hos revmatologen. Var tom for sprøyter, så tenkte at det var smart å hente dette samtidig med dagens time på sykehuset.

Men da jeg kom hjem fra mitt andre gjøre mål på Diakonhjemmet sykehus i går kveld. Satte jeg sprøyte nummer syv. Har aldri satt sprøyten på kvelden før og kommer ikke til å gjøre dette. Grunnen til dette er at jeg i natt har fått sove. Jeg var trøtt som en dupp, før jeg satte sprøyten. Så jeg la meg tidlig. Men 30 minutter etter at sprøyten var satt, var jeg lysvåken. Så i natt ble det lesing i en ny bok, samt montering av en ny kommode. Samt at jeg fikk ryddet en pult som skal hives, slik at jeg får plass til kommoden. Så får vi håpe at jeg ikke sovner i løpet av dagen.

Jeg vil ikke anbefale noen andre å ta Cosentyx på kvelden. Ta sprøyta om morgenen, så er du sikret en god natt søvn.

Sprøyte nummer syv satt med Cosentyx

 

#mittlivmedas #bekhterev #diakonhjemmet #diakonhjemmetsykehus #biologiskmedisin #cosentyx #revmatolog #blogg #sprøyte #novartis #snartimål #livstilsendring

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg