Time hos manuelterapeuten den 26.01.17.

Så var vi kommet til ukens time hos manuellterapeuten min. Gleder meg til hver time og grunnen til dette er at kroppen føles så mye bedre ut etterpå.

Har nå endelig begynt med litt bevegelse igjen. Men er bae gåturer fortsatt, så får vi se når det blir nye løpeturer. Men lengter etter snø, for den beste formen for trening som jeg vet om er å gå på ski. Dette er det dessverre ikke så lett å få gjort i Oslo området, da det er lite med snø.

Klar som et egg

 

Min manuellterapeut gjør en fantastisk jobb for meg. I dag var det nakken sin tur for å få litt behandling og grunnen til dette er at jeg i det siste har merket at jeg begynner å bli litt stiv i nakken. Dette gjør at jeg sliter med å se meg over skuldrene. Noe jeg ikke liker for da kan jeg ikke se hvem som baksnakker meg bak min rygg. Så i dag fikk hun litt av en jobb. Hun fant noen punkter i nakken som gjorde utrolig vondt og mens hun jobbe ba hun meg om å slappe av. Dette er ikke lett å gjøre, når smertene vil at du skal løpe av gårde. Men får prøve å jobbe med å slappe av.

Jeg har jo lært at vondt, skal vondt fordrives. Så da var det bare å prøve å snakke om noe annet. På den måten prøvde jeg å koble ut smerten. Noe jeg ikke er så flink til.

Etter denne timen er det 7 timer igjen før jeg har frikort 2. Gleder meg til at jeg får dette. For da kan jeg bruke pengene på noe annet. Kanskje jeg reiser på tur eller at jeg plutselig melder meg på noen flere konkurranser.

#mittlivmedas #bekhterev #manuellterapi #manuellterapeut #oppsalklinikken #frikort2 #behandling #smerter #glede #blogg #ukesglede

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg