Tusen takk mamma og pappa

Jeg har lenge følt for å skrive noe om dette, og nå som jeg sitter og skjeder meg mens jeg har fått regnbuehinnebetennelse på venstre øye. Følte jeg at tiden var inne.

Grunnen til dette er at mamma og pappa nok en gang har stilt opp for meg.


 

Jeg har fått beskjed om å ta det litt med ro, slik at øyet kan få leget seg. Så nå passer de hunden min Clara for meg. Slik at jeg skal slippe å måtte gå ut med henne mellom fire og fem ganger om dagen.

De har alltid stilt opp for barna sine, og under oppveksten vår har det aldri stått på noe selv om vi til tider har slitt økonomisk. Da har bare pappa tatt på seg en ekstra jobb, slik at barna kunne drive med det vi ønsket av fritidsaktiviteter. Vi fikk lov til å prøve det vi måtte ønske. Noe jeg benyttet meg godt av. De har også stilt opp med frivillige verv i det vi drev med.

Og da jeg ble syk for 13 år siden, så stilte dere opp for meg, og dette har dere gjort i disse 13 årene. Så jeg er utrolig stolt av mammaen og pappen min, som stiller opp selv om de i de siste årene har hatt nok å slite med selv.

Uten dere så vet jeg ikke hvor jeg hadde vært i dag. Jeg hadde mest sannsynlig bodd på gata. Så tusen takk for at dere har stilt opp for meg. Og jeg står i evig takk nemlig hets gjeld til dere. Så skal jeg prøve å gi så mye jeg kan tilbake til dere. En bedre mamma og pappe en dere skal man lete lenge etter.

Jeg vet at mammaer og pappaer skal stille opp for sine barn, men det er ikke alle foreldre som gjør dette.

#mittlivmedas #kronisksyk #bekhterev #hverdensbestemamma #hverdensbestepappa 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg