Så var det tid for ultralyd undersøkelse

I dag hadde jeg time for ultralyd undersøkelse. Nei jeg er ikke gravid, men skal ta ultralyd for å se hvordan det står til med lyskebrokken jeg opererte for ca. 2 år siden.

Grunnen til timen i dag er at jeg i det siste har hatt en del smerter i lysken, der hvor jeg ble operert. Så da ville fastlegen undersøke hvorfor jeg har smerter.

Undersøkelsen ble gjort på Unilabs på Majorstuen. Som vanlig var jeg litt tidlig ute, og da pleier jo de å være litt forsinket. Og det var de i dag også. Men jeg kom inn etter hvert og det fine var at man nå ikke så noe til brokken. Så veldig glad for det, men det rare var at nettingen som ble festet der hvor brokken var også er borte. Så nå blir det spennende å se hvor den har tatt veien.

Tenkte det var smart å ikke ta bilder, når man tar ultralyd av en lyskebrokk, så derfor ingen bilder i dag.

#mittlivmedas #ultralyd #lyskebrokk #unilabs #majorstuen 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg