Dagens time hos manuellterapeuten

Så var jeg kommet til nok en dag hvor jeg hadde time hos manuellterapeuten min. I dag startet timen klokken 08.00. For fire måneder siden ville jeg ikke greid og stått opp til denne timen, men nå som jeg har gått fra å være et B+ menneske, til å snart å være A- menneske. Er ikke dette noe problem lengre.

Var litt spent på hvordan været ville være i dag, da jeg går til og fra timen. Dette får å få litt oppvarming på vei til timen. I dag var det bare vind igjen etter Karl, så det var bra. Men kjente at sommertightsen er litt tynn, så får se om jeg finner en høst/vinter tights som ikke koster for mye.


Bilde tatt på vei til timen, ser Østmarka i det fjerne

I dag gikk timen med til tøyning av rygg, da jeg har slitt med mye kramper i ryggen i det siste. Krampene kommer når jeg skal legge meg, og kan vare opp til 2 timer. Dette har gjort at det ikke har vært så lett å falle til ro. Men fint å ha noen å snakke med, når man ikke har fått sove. Hva har man ikke venner til.

Så fikk vite at jeg er litt stivere på høyre side av ryggen i forhold til venstre side. Men etter en time med tøyning ble den høyre siden vesentlig bedre. Fikk også beskjed om at jeg fortsatt er veldig myk, og det er noe av det jeg jobber med å opprettholde. For effekten av behandlingsreiser turen jeg hadde i juli, skal vare lengst mulig slik at jeg går en vinter i møte med en kropp som vil trene.

Blir spennende å se hvor lenge jeg greie å opprettholde mykheten ut over vinteren.

#mittlivmedas #bekhterev #sarkiodose #manuellterapeut #manuellterapi #behandlingsreiser

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg