Behandlingsreiser dag nr.12 massasje

En av de andre passive behandlingene vi har er massasje. Dette er klassisk massasje på stort sett rygg, nakke og skuldre. Men vi kan også få massasje på legger. Massasjen har vi etter parafinomslaget, slik at kroppen er varm og god. Jeg drar dette et hakk videre da jeg sitter først 15 minutter i badstue med en temperatur på 84 grader, før jeg har parafinomslag i 10 minutter. Dette gjør at kroppen min er varm og god slik at massøren kommer til på de dype trigger punktene i ryggen. Massasjen varer i ca. 10 minutter. Det er forskjellige massører her, både damer og menn. Noen tar i hardere en andre, så ønsker man en lett massasje kan man få det, og ønsker man litt hardere massasje kan også det ordnes. 


Klar for massasje


Massøren min i år heter Tolga. Jeg har hatt han tidligere også, og er fornøyd med han. 

#mittlivmedas #bekhterev #sarkiodose #tyrkia #balcova #izmir #behandlingsreiser #rikshospitalet #massasje #massør #blogg #juli2016

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg