Dag 26 på Vintersol 11.11.18.

Siste søndag av mitt opphold her på Vintersol på Tenerife. Kun en dag og noen timer til jeg er tilbake i gamle landet.

I dag har jeg ikke gjort stort, men stod opp klokken 11.00, så jeg rakk å lunsjen klokken 12.00. Etter dette ruslet jeg ned på stranden for å samle litt D-vitaminer. Og jeg var jo heldig for at noen venner hadde holdt av en seng for meg.

Prøver å samle litt D-vitaminer

 

Men da jeg ankom stranden hadde solen gjemt seg bak en stor sky, så det var ikke så veldig varmt. Men etter en stund kom solen frem og da varmet den godt. Stranden nedenfor Vintersol er en kunstig strand som er laget. Men stranden er utrolig bra, en av de bedre jeg har vært på.

ikke behagelig å sole ryggen

 

Prøvde å sole ryggen også, men jeg trives ikke så godt på stranden. For er jo ikke så mye pent å se på. Får jo neste mareritt av å se på gamle menn med liten og sliten Speedo, samt stor mage. Eller hva med gamle tanter på 60 pluss, som har noen kilo for mye. Men dette er ikke problemet, problemet er henge puppene som skal soles uten et sol liv. Dette kan jo skreve selv en liten gutt.

Var godt med en dukkert i dag

 

Men fikk meg et lite bad i havet også. Kanskje årets siste bad, men får se hva jeg får til i morgen også. 

Etter nesten fire timer på stranden hadde jeg fått nok. Da gikk ferden tilbake til instituttet, hvor jeg dusjet og gikk ut for å se på en fotballkamp. Etter kampen var det tid for middag og etter middag gikk jeg meg en tur. Samt at jeg fikk sett litt mer fotball. 

Nå får jeg hoppe til sengs og lade batteriene for siste behandlingsdag og treningsdag som er i morgen. 

#mittlivmedas #spania #tenerife #vintersol #begandlingsreiser #blogg #helse #trening #behandling #kronisksyk #revmatisme #bekhterev #bekhterevs #stateligebehandlingsreiser #revmatikere #ankyloserendespondylitt #radiografiskaksialspondyloartritt #spondyloartritt #rikshospitalet #utpåtur #bading #strandliv #strandtur #solseng #oneill #oakley

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg