Dag 21 på Vintersol 06.11.18.

Da var vi plutselig inne i siste uke med trening og behandling her på Vintersol.

Natten til i dag var ikke noe særlig. Jeg fulgte rådet jeg fikk i fra sykepleier vedrørende hvilken piller jeg kunne ta. Så i natt har jeg ikke sover mye, vært mye oppe å gått. Fordi det har vært best for skulderen min.

Kun en full pilleboks igjen, tre tomme

 

Etter frokost hatte jeg time med fysioterapeuten her nede. I dag fikk jeg på nytt TENS på skulderen i 10 minutter. Men i tillegg gikk jeg på tredemøllen i 20 minutter. Avsluttet denne økten med noen knebøy med bak ryggen. Har også fått noen enkle øvelser som jeg skal gjøre flere ganger om dagen. Så håper at skulderen snart er bedre.

Tens på skulder og plaster fra injeksjon

 

Så ble det litt tid for avslapping med Netflix etter timen med fysioterapeuten før det var tid for lunsj. Under lunsjen googlet vi pillen jeg har fått. Fant da ut at de var veldig svake og kun med kodein. De skulle vært tatt sammen med andre piller for å få økt effekt. Men dette fikk jeg beskjed om ikke å gjøre, så litt rart.

Her tilbringes mye tid om dagen

 

Etter lunsj var det tid for fot gruppe. Her brukes jo ikke armene, så her kan jeg fint delta. Avsluttet dagens trening med en gåtur på 4 kilometer.

Etter middag var det tid for å handle inn noen julegaver, så får håpe de faller i smak og passer.

I natt skal jeg følge mitt eget råd og ta de pillene som jeg pleier å ta, slik at jeg får sove bedre.

#mittlivmedas #spania #tenerife #vintersol #begandlingsreiser #blogg #helse #trening #behandling #kronisksyk #revmatisme #bekhterev #bekhterevs #stateligebehandlingsreiser #revmatikere #ankyloserendespondylitt #radiografiskaksialspondyloartritt #spondyloartritt #rikshospitalet #trening #behandling #tens

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg