Dag 14 på Vintersol 30.10.18.

Så var halve oppholdet her på Vintersol over. Men vi har 14 dager igjen med trening og behandling. Så får vi se hvordan resultater vi får.

To tomme, og to fulle pille dispensere

 

Etter frokost i dag startet jeg med time hos fysioterapeuten. Han hadde glemt å ta noen målinger, så da ble dette ta i dag etter 14 dager. I tillegg ble kinesiotape tatt av da jeg reagerte litt på tapen. Så får håpe jeg får den på igjen snart. Men i tillegg fikk jeg tid til litt intervall trening på tredemølle.

Her skal jeg bli en kjøttbolle, men sliter litt med det

 

Etter timen med fysioterapeuten bar det av sted til matte tøy, og i dag kom jeg litt sent. Så jeg fikk dessverre ingen seng. Så måtte ligge på bakken. Det er ok å ligge på matte på bakken, men det burde være nok senger til alle sammen. Men fikk tøyd i 30 minutter.

Så var det tid for matte styrke. Dette er på samme sted som matte tøy. Men i dag kom det ikke så mange på matte styrke. Slik at jeg fikk en seng og trene på.

Etter lunsj var det tid for fot gruppe. Tærne lystrer ikke som de skal. Men har jo fortsatt 14 dager på å få kontakt med dem. Så fikk jeg tid til å slappe av litt. Sovnet i sengen. Men våknet nesten i tide. Fikk litt dårlig tid for hadde tenkt å ta meg en gåtur før den medisinske yogaen. Gikk 1,6 km på 15 minutter, men for å nå tilbake til yogaen måtte jeg løpe. Så bruket 9 minutter tilbake. Problemet var at jeg ikke fikk tøyd ut før yogaen.

Kart over dagens gå/løpetur

Etter yogaen var det tid for en kattevask, før middag. Men beklager men maten i dag var under en hver kritikk. For det første bør man ha et alternativ til de som ikke spiser gris. Noe de ikke hadde i dag, kun vegetarmat. Men det må kunne gå an å lage mat fra bunden av og ikke kjøpe billige karbonader av svin og ku. Det finnes mye gode grønnsaker her nede, og vi finner restauranter som serverer tre retter for 90 norske kroner. Så kanskje det er kokken som er problemet, at kokken ikke kan lage mat.

Dagens middag, kikerter med ris og tomatsaus.

 

Etter middagen ble det tid for en omgang med fotball på tv, før turen gikk til banken. For å ta ut noen euro.

#mittlivmedas #spania #tenerife #vintersol #begandlingsreiser #blogg #helse #trening #behandling #kronisksyk #revmatisme #bekhterev #bekhterevs #stateligebehandlingsreiser #revmatikere #ankyloserendespondylitt #radiografiskaksialspondyloartritt #spondyloartritt #rikshospitalet #trening #behandling #løpetur #gåtur

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg