Dag 11 på Vintersol 27.10.18.

Ja, så var vi kommet til dag 11 her på Vintersol. Andre lørdag i oppholdet mitt, så ingen behandlinger i dag. Men skulle gjerne ha hatt en behandling på min høyre skulder som bare verker mer og mer. Og bevegelsen i skulderen blir bare mindre og mindre. Så noe er galt, men hva vet ikke jeg. Men tror det er noe annet en hva fysioterapeuten her nede sier. For den behandlingen jeg får på skulderen hjelper ikke.

Så etter en natt med lite søvn grunnet en kranglete skulder. Stod jeg opp kl.11 lokal tid, så jeg nåde lunsjen klokken 12. Etter lunsjen bar det av sted til stranden, for å samle litt D-vitaminer. Leide en solseng, slik at jeg slapp å ligge på sanden, for da hadde jeg ligget der fortsatt. For kommer ikke opp fra bakken uten hjelp. Fikk god hjelp til å smøre ryggen da jeg er for stiv til å gjøre dette selv.

Ja, her ligger jeg til steking

 

Etter en dukkert i havet og ca. fire timer i solen, orket jeg ikke mer. Skulderen verket, så da tok jeg turen til et stort apotek. Som jeg har funnet i nærheten. Her ble det hamstret Kinesio tape i to farger, fire forskjellige kremer samt Ibux. Så håper at en av kremene kan hjelpe meg slik at jeg får sove godt. For uten søvn, blir jeg bare mer sliten.

 

Dagens fangst fra apoteket

 

Dagen avsluttes med en god middag på en italiensk restaurant, i selskap med noen venner. Traff flere nordmenn på samme restaurant, så vi greide ikke å gjemme oss i kveld.

 

#mittlivmedas #spania #tenerife #vintersol #begandlingsreiser #blogg #helse #trening #behandling #kronisksyk #revmatisme #bekhterev #bekhterevs #stateligebehandlingsreiser #revmatikere #ankyloserendespondylitt #radiografiskaksialspondyloartritt #spondyloartritt #rikshospitalet #venner #fridag #strandtur #apotek #pranarom #voltarenfortegel #ibufengel #ibux #depanthol #dermaplast #kinesiotape 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg