Dag 4 på Vintersol 20.10.18.

Så var vi kommet til dag nummer fire av mitt behandlingsopphold på Vintersol.

I dag er det lørdag, så dessverre ingen behandling. Så i dag kan man gjøre som man vil. Noe dro på tur med aktivitets guiden her ned, mens noen gikk på tur til fjellene i nærheten. Mens andre bare nøt livet.

Jeg derimot, hadde et program for dagen. Det første jeg prøvde å få gjort var å få klipt håret og barbert skjegget. Men dette skulle by på problemer. For de fire første frisørene jeg var innom hadde ikke mulighet for å ta en klipp på mitt hode. Og heller ikke ta mitt skjedd. Så til slutt havnet jeg hos en damefrisør som også drev med pedikyr og manikyr. Så her ble det klipp, men ingen barbering.

Det neste på programmet ble lunsj, så ble det tid for å se dagens første fotballkamp. Denne gikk ikke som jeg ønsket, men livet går videre for det. 

Etter fotballkampen ble det tid for en liten tur på stranden og fikk gjort unna et par dukkerter i havet også. Godt å få skyldt nesa i salt vann, samt at kroppen har også godt av en dukkert.

video:IMG_2379

IMG_2379

klipp på bildet for å se hvordan stranden er

Er ikke noe strand menneske, så godt det var noe mer på programmet. Så fikk se en fotballkamp til. Og for en som er sportsidiot, er det godt å få døyvet denne idiotien med litt sport innimellom.

Deretter var det tid for å spise middag med noen nye venner. Ja, vi hadde en bra kveld, selv om ikke maten vare noe å skryte av. Men kvelden ble reddet av godt selskap.  

 

#mittlivmedas #spania #tenerife #vintersol #begandlingsreiser #blogg #helse #trening #behandling #kronisksyk #revmatisme #bekhterev #bekhterevs #stateligebehandlingsreiser #revmatikere #ankyloserendespondylitt #radiografiskaksialspondyloartritt #spondyloartritt #rikshospitalet #venner #fridag #frisør #strandtur

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg