Dag 1 på Vintersol 17.10.18.

Som vanlig starter opplegget på behandlingsreiser litt rolig. 

I dag har det vært omvisning på senteret og informasjonsmøte. Så nå vet vi hvor nesten alt er på senteret. Men så får vi se om vi husker hvor de forskjellige behandlingene foregår. Når vi skal begynne med behandlinger og trening.

I tillegg har jeg hatt mitt første møte med fysioterapeuten jeg skal ha de neste ukene. Gledet meg til å treffe fysioterapeuten, for trodde det var en dame. Men feil kan man ta. Fysioterapeuten var en mann i fra Finland, men veldig hyggelig. Så dette blir bra.

Behandlingsrom for fysioterapi

Vi har gått igjennom mine mål for dette oppholdet, samt at vi har gått i gjennom hva som finnes av behandlinger her.

Men her et det litt mer opp til hver enkelt pasient om hvor mye de legger ned i treningen. Vi må egen rapportere det vi gjør. Det eneste som er fast hver dag er tiden man har med fysioterapeuten.

Ikke slik jeg tidligere har hatt det på behandlingsreiser til Balcova i Tyrkia. Hvor man har fått en program man skal følge.

Det er heller ikke passive behandlinger her, men man kan få kjøpt massasje. Hvis man ønsker dette. 

Men jeg får se hva kroppen orker og håper på et fantastisk resultat.

#mittlivmedas #spania #tenerife #vintersol #begandlingsreiser #blogg #helse #trening #behandling #kronisksyk #revmatisme #bekhterev #bekhterevs #stateligebehandlingsreiser #revmatikere #ankyloserendespondylitt #radiografiskaksialspondyloartritt #spondyloartritt #rikshospitalet #fysioterapeut

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg