Avreise til Vintersol på Tenerife 16.10.18.

Ja, så var jeg heldig å vinne i lotto igjen. 

Men jeg vant ikke i lotto, men jeg vant i lotteriet om statelige behandlingsreiser til utlandet.

Denne gange har jeg fått reise til Vintersol på Tenerife, som er et av de nye stedene man kan søke seg til.

I dag måtte jeg tidlig opp. Da siste innsjekking med flyet var klokken 06.45 og flyet til Tenerife skulle gå klokken 07.45. Dette er litt tidlig for en som liker å sove om natten.

Men jeg kom til flyplassen i tide, selv om det var kaos på veien opp til Gardermoen. Da noen militærkjøretøy var ute å kjørte.

Fotograf, Jan Halvard Relbe-Moe

Flyturen tok ca. 5 timer og 30 minutter, og til å være charterfly hadde jeg ok plass til bena. Men en av medpassasjerene fikk blodtrykksfall over åpent vann. Og selv om personen så mer dø en levende ut. Kom vi frem til slutt. 

Jeg hadde på forhånd bestilt vegetar mat. Slik at jeg skulle slippe å få mat med gris. Maten smakte ok.

Vegetar flymat
Fotograf, Jan Halvard Relbe-Moe

Vi er 35 stykker på gruppen, så her blir vi godt kjent. Og jeg er på nytt en av de yngste. Men alder spiller ingen rolle.

Tror at dette oppholdet blir bra, og gleder meg til fire uker på Vintersol.

Vintersol
Fotograf, Jan Halvard Relbe-Moe

Og takk til Riksen for at jeg fikk tur i år. Så får vi se hvordan resultatet blir til slutt.

#mittlivmedas #spania #tenerife #vintersol #begandlingsreiser #blogg #helse #trening #behandling #kronisksyk #revmatisme #bekhterev #bekhterevs #stateligebehandlingsreiser #revmatikere #ankyloserendespondylitt #radiografiskaksialspondyloartritt #spondyloartritt #vegetarflymat #spiserikkegris #rikshospitalet 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg