Så en liten tur i media

Da har jeg blitt intervjuet av Alt om din helse. Dette på grunn av en av mine diagnoser Bekhterev. Jeg stiller gladelig opp, for å spre budkapet om Bekhterev. Som nå har skiftet navn til Ankyloserende spondylitt.

Det gikk ni måneder fra jeg, Jan Halvard Relbe-Moe ble dårlig til jeg kom dit jeg skulle være, hos en revmatolog. Jeg ble lagt inn på Diakonhjemmet sykehus og lå der i 14 dager. Der fikk jeg påvist sykdommen Bekhterev og startet med ett kampen om et nytt liv som revmatiker.

Så her kan du lese og se en video. For denne gangen ble jeg ikke bare intervjuet, men også filmet før og under en treningsøkt hos Actic på Holmlia. Min fantastiske PT var Silje Solbakken, som også er fysioterapeut.

Jeg anbefaler alle revmatikere å begynne å trene hvis de ikke gjør dette i dag. Men opp søk gjerne en fysioterapeut eller en PT som kan litt om sykdommer. Og få de til å sette opp et treningsprogram for deg. 

#mittlivmedas #blogg #revmatiker #bekhterev #revmatisme #trening #diagnose #fysioterapeut #personligtrener #pt #revmatolog #intervju #filming #altomdinhelse #actic #treningssenter #samarbeid #ankyloserendespondylitt #norge #oslo #holmlia #diakonhjemmet #sykehus #diakonhjemmetsykehus #mediaplanet
 
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg