Julegaveønske julen 2017

Vet jeg er litt sent ute med mitt julegaveønske for denne julen. Men håper av hele mitt hjerte at jeg får dette ønsket i løpets 2018.

 

Det jeg ønsker meg er en venninne som vil være med å trene mot mine mål for 2018 og gjennomføre disse sammen med meg.

 

Så fint om du enten er god til å svømme, løpe, sykle eller gå på ski. For målene som er satt er å trene mot følgene ting; Holmenkollmarsjen, Birken på ski og sykkel, Oslos Bratteste, KollenOpp, 10km under Oslo maraton og sprinten under Oslo Triatlon.

 

Så har du en datter, søster, kusine, tante, svigerinne eller du kjenner en dame som du tror kunne syntes det var kjekt å komme i form i 2018. Så send meg en melding. Så kanskje personen du kjenner og jeg kan ha det gøy sammen i 2018.

 

En fordel om personen bor på Østlandet og kanskje det er noe mer vi kan støtte og hjelpe hverandre med i året som kommer

#mittlivmedas #julegaveønske #julen2017 #venninne #nyvenninne #gaveønske #fellesmål #trenesammen #deltasammen #singel #datter #søster #kusine #tante #svigerinne #løpe #sykle #svømme #langrenn #gåpåski #holmenkollmarsjen #birken #oslosbratteste #kollenopp #oslomaraton #oslotriatlon #blogg #norge #oslo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg