Min bestevenn er der alltid for meg

Onsdag den 21.06.2017 ble jeg bet med på tur av min bestevenn i gjennom mange år. Det er nå flere måneder siden vi var på tur sist sammen. Men jeg har hatt en liten tur i Trøndelag sammen med noen venner jeg har fått på behandlingsreiser. Så det var utrolig hyggelig at min gamle bestevenn på nytt ville ha meg med på tur.

Men jeg vil beklage at jeg ikke har vært med på så mange turer i det siste. Grunnen er at jeg trodde jeg hadde fått en ny bestevenn i fjord sommer, og brukte derfor mye tid på denne vennen. Men nå i ettertid er jeg glad for at fortsatt vil være min bestevenn. Selv om jeg sviktet deg i flere måneder.

Min bestevenn Skybert

 

Vi har ikke alltid vært enige og vi kan krangle så busta fyker, men når natten sniker seg inn over oss. Legger vi oss alltid som venner. Og jeg er utrolig glad for alle turene og samtalene vi har hatt. Uten deg hadde jeg gått under for lenge siden. Så tusen takk for at du fortsatt vil være min bestevenn.

Og til de av dere som ikke har fått lest de rette barnebøkene. Skybert er fantasivennen til Albert Åberg.

#mittlivmedas #revmatiker #revmatisme #utpåtur #utpåturaldrisur #bestevenn #vennskap #skybert #blogg #håp

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg