Sprøyte nummer to med vitamin B12

I dag har jeg vært en tur hos fastlegen min og fått satt sprøyte nummer to med vitamin B12. Grunnen til at jeg nå må sette sprøyter med vitamin B12 er at har et kritisk lavt nivå av vitamin B12.

Jeg merket litt effekt av den første sprøyten, så får håpe at sprøyte nummer to gir enda litt bedre effekt. For skal nå i første omgang sette fem sprøyter med vitamin B12. Etter dette skal det bli tatt nye blodprøver for å sjekke om nivået med vitamin B12 har økt. Hvis det ikke har økt, skal jeg fortsette med en ny runde av fem sprøyter.

Ja, denne vesken skal inn i min kropp

 

Så i tiden fremover vil jeg besøke min fastlege to ganger. Her er det bare å dra ned buksen, slik at den røde vesken, kan bli satt inn i min skinke. Håper at denne behandlingen hjelper slik at jeg igjen får overskudd. Slik at jeg kan få trent som jeg ønsker. For den beste formen for behandling av min sykdom bekhterev er å være i bevegelse. Så trening er en av behandlingsformene mine.

#mittlivmedas #fastlege #blogg #vitaminmangel #vitaminb12 #sprøyter #utslitt #bekhterev #revmatiker #biologiskmedisin #mai2017 #revmatisme 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg