Time hos manuelterapeuten 10.05.17.

Så var jeg kommet til en time hos min fantastiske manuellterapeut. Dette er et av ukens høydepunkter.

Denne gangen var det flere ting som skranter på kroppen min. Men et par ting er mer prekært en andre.

For fra mandag til tirsdag denne uken var jeg i Haugesund på nasjonal nettverkskonferanse i revmatologisk rehabilitering. Skriver litt om dette litt senere. Men sengen på hotellet jeg sov på, var ikke laget for min kropp. Så jeg våknet med smerter i nakken og øvre del av ryggen. Jeg greide ikke lenger å se meg over den venstre skulderen. Dette er noe jeg ønsker å gjøre, slik at jeg kan se hvem som baksnakker meg.

Klar for en time på Oppsalklinikken

 

Så i dag jobbet manuellterapeuten med nakken og øvre del ryggen min. Men føler at vi nå kun driver med brannslukking. Så får håpe at kroppen snart lystrer igjen. Men hvis medisinene ikke lenger virker er jeg avhengig av en ny behandlingsreise for å kunne ha et ok liv.

Da timen var over og manuellterapeuten greide jeg på nytt å se over skulderen min. Manuellterapeuten hadde da jobbet med muskulatur og festene til ribbena og ribbena min øverst i ryggen, samt nakken min. Dette var ikke noen god behandling, men det er hva som måtte til.

Så får jeg håpe at smertene blir mindre fremover. Og kanskje jeg igjen kan få en natt med mye søvn. Slik at overskuddet igjen kommer tilbake.

#mittlivmedas #bekhterev #manuellterapi #manuellterapeut #oppsalklinikken #behandling #smerter #glede #blogg #ukesglede #hverdagsglede #oakley #oslo #norge #mai2017 #revmatiker #revmatisme #nasjonalnettverkskonferanserevmatologiskrehabilitering 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg