Godt å bli kvitt litt blod

I dag gikk turen til Diakonhjemmet sykehus. Grunnen til dagens besøk er at jeg har time hos revmatologen neste uke for kontroll av Cosentyx. Revmatologen ønsker at jeg skal ta nye blodprøver før hver time. Slik at han kan følge med på hvordan kroppen min reagerer på den biologiske medisinen Cosentyx som jeg går på.

Så var det bare å vente på min tur

 

Så da fikk jeg byttet ut litt blod i dag, så er det bare å vente på svar på prøvene som jeg får neste uke. For jeg tror det noe er galt med kroppen min, men mulig det bare er den biologiske medisinen som ikke virker slik den skal. Så skal bli godt å få vite hva som er galt eller om det ikke er noe galt i det hele tatt. Kanskje det bare sitter i hodet mitt, men hvem vet?

Så bytter jeg litt blod

 

I dag ble kun tok glass fylt opp og jeg som hadde litt ekstra blod jeg ville bli kvitt. Men det måtte stikkes to ganger, så det er jo nesten rekord. Og siste forsøk ble gjort med en butterfly nål.

#mittlivmedas #bekhterev #revmatiker #revmatisme #diakonhjemmet #sykehus #blodprøver #biologiskmedisin #cosentyx #revmatolog #kontroll #blogg 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg