Time hos manuellterapeuten 03.05.17.

Så var jeg kommet til ukens høydepunkt, en ny time hos min fantastiske manuellterapeut.

Jeg greier ikke lengre å få hode inntil veggen, når jeg står med strak kropp inntil veggen. Dette er noe jeg jobber for å unngå, men hvorfor jeg nå er begynt å bli stivere og krom rygget vet jeg ikke. Skyldes dette at medisinene ikke virker som de skal, eller er det for at jeg ikke lengre har et terapibasseng å gå i.

Men vi får se hva fremtiden bringer og håper av hele mitt hjerte at jeg på nytt kan få tilbud om behandlingsreiser til utlandet. Men vet at dette er et lotteri, så ikke sikkert jeg vinner på nytt i år.

Skal bli godt dette her

 

Så i dag jobbet manuellterapeuten med øvre del ryggen min. Men føler at vi nå kun driver med brannslukking. Så får håpe at kroppen snart lystrer igjen. Men hvis medisinene ikke lenger virker er jeg avhengig av en ny behandlingsreise for å kunne ha et ok liv.

Da timen var over og manuellterapeuten hadde prøvd å rette opp ryggen min. Kunne jeg på nytt slå hode i veggen. Manuellterapeuten hadde da jobbet med muskulatur og festene til ribbena og ribbena min øverst i ryggen. Dette var ikke noen god behandling, men det er hva som måtte til.

Så får jeg håpe at smertene blir mindre og at jeg får økt bevegelighet i ryggen igjen. Og kanskje jeg igjen kan få en natt med mye søvn.

#mittlivmedas #bekhterev #manuellterapi #manuellterapeut #oppsalklinikken #behandling #smerter #glede #blogg #ukesglede #hverdagsglede #oakley #oslo #norge #mai2017 #trimtex #revmatiker #revmatisme #terapibasseng #behandlingsreiser #biologiskmedisin 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg