Har to venner som trenger nytt hjem

Jeg har to venner som har mistet husene sine i dag, så lurer på om det er noen der ute som enten har et nytt hus de kan leie eller en leilighet. De er veldig snille og omsorgsfulle, men kan til tider lage litt støy. Karene hjelper til hvis det skulle være noe, så ikke nøl med å spørre dem. Men de liker ikke renhold.

Klar for undersøkelse på onsdag

 

Grunnen til at de trenger nytt husrom er at jeg ikke lenger har plass til dem, så håper at noen der ute kunne tenke seg å ta dem imot.

For onsdag den 26.04.17. var jeg innom min tannlege for den årlige kontrollen. Ja, jeg velger å gå en gang i året til tannlegen. Dette for å ta vare på tennene mine. Men denne gangen hadde jeg et hull i en av mine 12 års jeksler, og det er flere år siden sist jeg hadde hull.

Så var tannlegen i gang

 

 Så fikk ny time den fredag den 28.04.17. slik at Karius og Baktus fikk flyttet ut. Nå er tannen fikset, så håper jeg at noen der ute vil ta imot mine venner Karius og Baktus. Slik at de slipper å sove ute i natt.

Mine gode venner Karius og Baktus. Bildet lånt fra boken til Thorbjørn Egner

 

 

#mittlivmedas #tannlege #oslo #norge #blogg #hullitann #kariusogbaktus #nytthjem #karius #baktus #holmlia

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg