Time hos dyrlegen den 21.04.17.

Fredag den 22.04.17. hadde hunden min Clara time hos dyrlegen. Hun er av rasen tibetansk spaniel og er snart 17 måneder.

Denne gangen var det tid for en ny vaksine, så hadde bestilt time hos Alna dyreklinikk. Her traff jeg en veldig hyggelig dyrlege, som gladelig svarte på mine spørsmål. Hun undersøkte også Clara nøye og kom med ny og nyttig informasjon til en som aldri har eid hund før.

I tillegg til vaksinen valgte jeg denne gangen også å kjøpe pass til Clara. Grunnen til dette er at hunder også trenger pass for å reise ut av landet. Så da har vi dette i boks i tilfelle vi skulle finne på å reise til utlandet.

Ute å tester ny sele ifra Hunter

 

En annen ting som jeg tok med var en resept på flåttmiddel, slik at jeg har dette også. For ja, det er mye flott på Østlandet og jeg har en hund med mye pels som flåtten ekser og feste seg i. Så nå kan vi gå en sommer i møte uten å måtte tenke på å sjekke for flått hele tiden.

Seng i fra Buster

 

Men når man har vært hos dyrlegen og oppført seg pent fortjener man en gave også. Så da gikk vi innom Oslo dyrebutikk og kjøpte vi en ny hundeseng ifra Buster, som Clara kan sove i. Samt at vi kjøpte ny sele ifra Hunter, som vi skal teste ut når vi løper og går på ski.

#mittlivmedas #oslo #norge #april2017 #vår #flått #flåttmiddel #resept #dyrlege #vaksine #alnadyreklinikk #alna #dyreklinikk #oslodyrebutikk #minhund #tibetanskspaniel #buster #hunter

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg