VikingLotto trekning 19.04.17.

Ja, så var vi kommet til en ny trekning i Viking Lotto. Den gikk av stabelen onsdag den 19.04.17.

Tenk å vinne så mye penger

 

Men i torsdag den 20.04.17. fikk jeg en SMS i fra norsk tipping. Hei Jan Halvard, du har vunnet i VIKINGLOTTO. Sjekk din premie hos din kommisjonær eller på www.norsk-tipping.no Vi gratulerer!

Dette var nytt for meg for som regel får jeg denne meldingen. Hei Jan Halvard, du har vunnet 50kr i VIKINGLOTTO. Vi gratulerer!

Jippi, jeg vant jeg vant

 

Så da var det bare å sjekke ut hva jeg hadde vunnet denne gangen. For fikk med meg at et andelslag vant 275.022.705 kroner i går. Så hva vant jeg mon tro.

Jo jeg hadde fem riktige og vant 3.230kr. Så bare et tall unna 275.022.705. Men om jeg hadde fått inn mitt siste tall som var 2, så vet jeg ikke om premien ville vært like stor. Men har aldri vært så nærme og bli rik noen gang. Så kanskje det er håp for meg også, men jeg vil heller ha hell i kjærlighet en i penger. Så får fortsette å leve i håpet.

Jeg pleier å ha en fem ukers lotto kupong og en fem ukers viking lotto kupong inne. Men det er ikke så ofte jeg vinner, men dette er en fin måte å kunne støtte et lag eller en forening med litt penger. Jeg har derfor benyttet meg av sjansen til å velge et lag eller en forening som får 5% av hva jeg spiller for. Dette har jeg gjort via grastorandelen.

Det finnes mange lag og foreningen rundt om i Norge, men jeg vil anbefale folk og tenke litt på hva man velger. Grunnen til dette er at det er som regel de store lagene eller foreningene som får mest støtte. Så tenkt litt på de mindre lag og foreningene også. Og ja, det går an å bytte grasrotandel slik at man kan velge å støtte flere foreninger i løpet av et år.

#mittlivmedas #vikinglotto #norsktipping #grasrotandelen #premie #vinner #vunnet #håp #hell #kjærlighet #oslo #norge #april2017 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg