No e tida kommet for farvel

20 juni 2016 gikk jeg til innkjøp av nye joggesko. Denne gangen valgte jeg å prøve et merke jeg aldri tidligere har prøvd. Men jeg hadde lest flere tester om dette merket, så følte at dette kanskje kunne være noe for meg. Mitt problem er at ikke alle sportsbutikker tar inn min sko størrelse, så etter en tur innom Anton Sport og Løplabbet, gikk turen til Oslo Sportslager som hadde riktig størrelse. Skoene jeg var på jakt etter og som jeg valgte var Hoka Vanquish 2.

Dette er den letteste mengdemodellen Hoka har laget. Her får du masse demping og komfort uten at det går utover løpsfølelsen. Snør på deg et par Hoka og løp langturer med mindre belastning enn vanlig.

Hoka Vanquish 2

 

Hoka lager løpesko med veldig mye demping og god komfort for alle typer løpere. Vanquish 2 er en lett mengdemodell med veldig god løpsfølelse og lav dropp. Den lave droppen kombinert med en såle som er avrundet, gjør den veldig lettløpt og morsom. Hvis du har problemer med belastningsskader i knær, hofter eller ryggen kan et par Hoka sko hjelper deg til å komme ut på løpetur igjen. De fleste modellene til Hoka er nøytrale, men har likevel en så bred såle og nedsunket hælparti at de tar en del overpronasjon.

Så etter mange gå turer og løpeturer i fjord, takket disse skoene for seg i november i 2016. Har prøvd dem på tredemølla en tur nå nylig, men de var ikke noe gode å løpe med lengre. Så nå går de i søpla. Så tusen takk for mange fine turer sammen.

Hoka Vanquish – hvil i fred

 

Og til de av dere der ute som sliter med smerte i kne og hofte under løping. Til dere vil jeg anbefale å prøve et par Hoka løpesko. De vil gi dere mindre smerte, samtidig som dere kan få beveget dere mer. Fantasiske sko som alle bør prøve.

Så får jeg spare til noen nye Hoka sko, for trenger dette for å komme i mål med prosjektet jeg jobber med.

#mittlivmedas #bekhterev #løpesko #utslitt #farvel #takfornå #norge #oslo #april2017 #hoka #hokaoneone #oslosportslager #løplabbet #antonsport #sommerkropp2017 #prosjekt2017 #løpetur #løping #hvilifred 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg