Påsken 2017 gjenglemt ski i Oslo

Det andre problemet denne påsken, var at jeg hadde glemt skiene og stavene til min niese hjemme i Oslo. Så hva gjør man da. Jo enten må man reise tilbake til Oslo og hente det man har glemt der eller reise ned til bygda for å sjekke ut hva den lokale sportsbutikken har på lager.

Men det å kjøre på en hytte vei, mens den tiner opp etter vinteren er ikke bare bare. Men godt jeg kan kjøre bil og at jeg har kjørt på denne veien i over 20 år. Så da gikk turen på en ok hyttevei ned til tettstedet Rødberg.

Tok med et par gamle ski uten binding for å høre hva det kostet for bindinger og montering. Da jeg ankom den lokale G-Sport butikken i Rødberg, så hadde de salg på skiutstyr. Som en gammel selger i sportsbutikk greier jeg meg stort sett bra i en sportsbutikk. Men måtte ha hjelp til å finne pris på bindinger og montering. Prisene for bindinger og montering på de gamle skiene ble ca. 580,- Så da var valget enkelt. Jeg tok med et par med nye ski og staver, for nå er det bare å skyve innpå bindingen. Prisen for dette kom på 977,- Så nå har hun ski for neste sesong også, selv om de var litt lange i år. Men bedre å ha litt lange ski i påsken en ingen ski.

Dette ble fangsten i den lokale G-sport butikken

Og godt at det finnes lokale sportsbutikker på små steder, slik at personer som meg med litt for mye tanker i hode kan få kjøpt det man glemmer hjemme.

#mittlivmedas #noreoguvdal #numedal #borgegrendi #påske #påsketur #april2017 #hyttetur #hytteliv #hyttekos #langrennsski #swixstaver #swix #rottefella #fischerski #gsport  

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg