Siste økt i terapibassenget på Diakonhjemmet sykehus

I går var det siste time for behandling og trening i terapibassenget på Diakonhjemmet sykehus. Men vi får håpe jeg finner et annet terapibasseng som holder 34 grader. Slik at jeg kan fortsette med denne formen for trening og behandling. For vet ikke hvordan livet mitt blir uten dette. Jeg har jo gått å trent og fått behandling i terapibassenget i 13 år og kan ikke se for meg et liv uten dette.

Time blir ledert av en dyktig fysioterapeut. Fysioterapeuten viser øvelser på land, som vi prøver å gjenskape i terapibassenget og rettleder oss hvis vi gjør øvelsene feil.

Hvor skal jeg vaske meg nå!

 

Timen varte i 48 minutter og i løpet av denne tiden var jeg innom pulssone 1 til pulssone 4. I løpet av denne tiden forbrant jeg 400 kalorier og fettforbrenningen av kalorier var på 39%. Gjennomsnittspulsen var på 117, mens makspulsen var på 166 og minimumspulsen var på 71.

Dette var en grei økt, men jeg var sliten etter lørdagens skitur. Men godt å få rørt seg litt igjen.

#oslorevmatikere #mittlivmedas #norskrevmatikerforbund #norge #april2017 #sarkiodose  #bekhterev #terapibasseng #varmtvannsbasseng #behandling #trening #polarv800 #blogg #oslo #diakonhjemmetsykehus #polar #pulsbelte #astma #34grader

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg