Mandag den 03.04.17. manuellterapi

Mandag den 03.04.17. var det igjen på tide med en ny time hos manuellterapeuten min. I dag skal det bli ekstra godt, men burde vel egentlig hatt en dobbel hvis ikke trippel time i dag.

Grunnen til dette er at kroppen er godt merket etter helgens konkurranse. Sliter med stivhet i begge hoftene, men mest i den høyre. Samt at jeg også merker skituren i rygg og skuldre. Men det rareste stedet jeg har vondt er under tå ballene på begge føttene.

Det rare er at jeg følte meg veldig bra etter skirennet på lørdag, men jeg var ekstra sliten. Så jeg sov godt natt til søndag og smertene kom ikke før jeg kom meg hjem til Oslo. Om dette skyldes være her sørpå vet ikke jeg.

Klar for en ny time. Dette skal bli godt

 

Så i går jobbet manuellterapeuten med venstre hofte og høyre hofte. Så får vi håpe at smertene blir mindre og at jeg får økt bevegelighet igjen. Men får ta det litt med ro i noen dager, slik at kroppen får kommet seg.

Jeg hadde vært skremt om kroppen ikke hadde reagert etter 34 kilometer på ski. For så god form er jeg ikke i. Men rart er det at for et år siden ville jeg vært fornøyd med å gå 3,4 kilometer og nå har jeg 10 doblet dette. Og kroppen er ikke så ille som jeg hadde fryktet etter at den har vært i bevegelse i over fire timer.

Men skal jobbe videre mot å nå målene for 2017, for det er gøy og det gir meg utrolig mye å greie å nå et nytt mål. Så får fortsette å trene og bevege meg slik at jeg kanskje greie å fullføre neste mål på programmet mitt for 2017.

Det beste med prosjektet jeg holder på med er at jeg har funnet ut at jeg er utrolig sterk i hode. Noe jeg kan ta med meg videre i livet. Selv om man måter på hindringer på veien så gir jeg ikke opp. Og med støtt i fra mange gode venner skal jeg klare dette.

#mittlivmedas #bekhterev #manuellterapi #manuellterapeut #oppsalklinikken #behandling #smerter #glede #blogg #ukesglede #hverdagsglede #oakley #oslo #norge #april2017 #prosjekt2017 #sommerkropp2017 #snartimål #støttte #venner #vennskap #sport1

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg