Nytt tilbud om behandlingsreiser

Da har jeg vært så heldig og fått tilbud behandlingsreiser nok en gang. Denne gangen har jeg fått tilbud om å reise til Igalo som ligger i Montenegro. Turen jeg har fått ilbud om går i fra 23. mai til 20. juni i år.

Egentlig burde jeg hoppe og juble for at jeg på nytt har fått tilbud om tur. Men jeg hopper ikke av glede. Grunnen til dette er at jeg har min niese boende hos meg 50%, samt at jeg har en hund som må passes. Jeg her ingen til å passe disse deler av turen jeg har fått tildelt. Så av den grunn må jeg takke nei.

Men ved at jeg nå takker nei til denne turen, så vet jeg at det er en annen person ett eller annet sted i Norge som nå kan glede seg. For nå får en ny person tilbud om min tur.

Så får jeg bare håpe at alle gode ting er tre, og at jeg får et nytt tilbud som passer bedre for meg. For det best å reise i skoleferien fordi da kan min storesøster hjelpe til med både vår niese og min hund. Men vet at det er mange andre enslige som har samme problem som meg, så får bare krysse fingre og tær for at jeg vinner nok en gang.

Ja, heldig var jeg. Men må dessverre takke nei til dette tilbudet

 

For jeg har jo verken hel i lotto eller kjærlighet, så får håpe jeg har hel med behandlingsreiser. Men skjønner at de inne på Rikshospitalet som jobber med dette, ikke har en lett jobb. Nå som tilbudet til Balcova er blitt avviklet for 2017. Men håper at alle gode ting er tre.

De jobber på spreng for å finne flere plasser og vil snart sende ut anbud for høst 2017 og videre. Så får vi se hvor de vil sende revmatikere i fremtiden. Men jeg håper at Balcova og Tyrkia kommer tilbake på programmet jeg, men tviler litt på at det skjer i denne anbudsrunden. Men det er jo lov å håpe.

Jeg hadde jo fått tur til mitt kjøre Balcova i Tyrkia perioden 06.06.17. ? 04.07.17. Så dumt at denne turen ble borte. For hadde ordnet meg hjelp i denne perioden, samt at jeg gledet meg stort til å komme tilbake og vise fysioterapeutene jeg har inngått veddemål med. For har gjort store forandringer jeg, og jeg tror at jeg hadde vunnet veddemålet. Men nå får jeg kanskje aldri vite om jeg har gjort dette.

#mittlivmedas #blogg #behandlingsreiser #rikshospitalet #tyrkia #balcova #fysioterapeut #fysioterapi #veddemål #sommerkropp2017 #prosjekt2017 #bekhterev #revmatikere #igalo #montenegro 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg