Sprøyte nummer åtte med Cosentyx satt den 25.03.17.

Etter flere dager med utrolig store smerter i ryggen, orket jeg ikke mer i dag tidlig. Jeg greier neste ikke å gå. Det gjør vondt å ligge og puste, så livet er ikke det det engang var. Så enten er det en som har ganet meg, slik at jeg ikke skal greie å gå mitt neste skirenn eller så er det sykdommen som sytes jeg har blitt for sprekk. Den kan da ha bestemt seg for å gi beskjed om at her er jeg, og husk at jeg er her. Jeg blir ikke borte og vi skal ha et langt liv sammen.

For det er lenge siden jeg har hatt slike smerter. Det er ikke noe moro å ha så vondt, så i dag gikk jeg til det skrittet å sette sprøyte nummer 8 med Cosentyx. Jeg skulle egentlig sette denne sprøyten til mandag, men nå orket jeg ikke disse smertene lengre. Så da får jeg heller teste ut om sprøyten gir meg litt mindre vondt. For jeg orket ikke disse smertene jeg og kan ikke tygge paracet og ibux som pastiller.

Får håpe denne virker

 

Litt etter litt ble kroppen bedre, men fortsatt ikke i toppform. Så får håpe at den blir enda bedre i løpet av natten og morgen dagen. For har nå litt mindre smerter og håper at kroppen blir så bra at jeg kan gjennomføre mitt neste mål for 2017. Men har en uke på meg, så det er bare å krysse fingre og tær for at dette skal gå bra.

#mittlivmedas #bekhterev #biologiskmedisin #cosentyx #revmatolog #blogg #sprøyte #novartis #snartimål #livstilsendring #smerter #sterkesmerter #ganet 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg