Deltakerpose Holmenkollmarsjen

Jeg fikk ikke med meg deltakerposen etter Holmenkollmarsjen tidligere i år. Grunnen til dette var et fall jeg hadde ca. 1 kilometer før mål. Jeg greide å fullføre, men jeg havnet på legestua for undersøkelse av en forslått skulder.

Så jeg savnet bevis på at jeg hadde gjennomført Holmenkollmarsjen, bortsett fra diplom jeg kunne laste ned. Tok derfor kontakt med Skiforeningen for å høre om det var noen mulighet for å få hentet deltakerposen i etter tid.

Dette er hva jeg fikk

 

Dette sa de at ikke var noe problem, så tirsdag den 21.03.17. fikk jeg endelig tid til å hente deltakerposen min. Her var det mye spennende, så gleder meg til å smake på det meste som var i posen. Det var også en pin for deltakelse, så nå har jeg fått to stykker i år.

Pin for fullført Holmenkollmarsjen 2017

 

Jeg er veldig godt fornøyd med at jeg har greid å gjennomføre to skirenn, men fortsatt noe igjen å gjøre i 2017. For har jo satt flere mål jeg jobber mot i 2017.

Vi får se om jeg greier å gjennomføre dette, men med støtte i fra flere gode venner og støttespillere. Skal jeg prøve å gjøre hva jeg kan for å gjennomføre planen for 2017. Selv om noen dager er tøffe å gjennomføre på grunn av stivhet og store smerter, så jobber jeg for å prøve å greie målene jeg har satt meg. Så får vi se om jeg kommer i mål.

#mittlivmedas #bekhterev #astma #sarkoidose #blogg #deltakerpose #holmenkollmarsjen #skiforeningen #diplom #prosjekt2017 #sommerkropp2017 #delmål #mål #trene #mål2017 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg