Så ble det en liten skitur den 15.03.17.

Ja, så var jeg plutselig en tur i nord Norge. Denne gangen gikk turen til Bardu og Setermoen, hvor jeg skal bo på Bardu hotell i noen dager.

Grunnen til at jeg har reist hitt, er at jeg skal jobbe med handlingsplanen til Norsk Revmatikerforbund sammen med en person som bord på Setermoen. Så gleder meg til å oppleve naturen her, for jeg har tatt med meg langrennutstyret mitt slik at jeg kan få trent litt mens jeg er her også.

Storlømyra skistadion

 

Så i dag fikk jeg en liten tur på skistadion. Ble vist rundt av en venn av henne jeg skal jobbe sammen med. Så tusen takk for turen, selv om været ikke viste seg fra sin beste side. Det regnet, sluddet og snødde om hverandre. Dette hjalp ikke på gliden på skiene, men jeg hadde greit feste med festevoksen VR62 i fra Swix. Men han jeg gikk sammen med hadde felle ski, så tror jeg må gå til anskaffelse av et par med felle ski jeg også. Samt at jeg trenger et par nye tørrsnøski som er tilpasset min vekt.

Turen varte i 52 minutter og distansen vi tilbakela var på 6,14 kilometer. Gjennomsnittspulsen min var på 160, makspulsen var på 176 og minimumspulsen var på 127. Jeg forbrant 806 kalorier og fettforbrenningen av kalorier var på 13%. Dette ble en hard økt, da jeg måtte jobbe selv i nedoverbakkene. Men godt å få noen nye kilometere under beltet. Så får vi se om det ikke blir en ny tur i morgen.

Ja, her har jeg gått på ski i dag

 

#mittlivmedas #bekhterev #astma #sarkoidose #norge #mars2017 #blogg #swix #trimtex #oakley #alpina #madshus #bergans #polarV800 #rottefella #bardu #setermoen #troms #langrenn #trene #hverdagsglede #våtnysnø #vinter #norskrevmatikerforbund

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg