Nok en undersøkelse gjennomført

I går hadde jeg time på lungeavdelingen på Ullevål sykehus. Grunne til dette var at lungelegen jeg var hos i fjord høst mente det var smart å sjekke om jeg hadde søvnapne.

Ja, denne maskien skal jeg vist bruke i natt

 

Så har ventet i flere måneder på å få denne undersøkelsen så nå var endelig min tid kommet. I natt har jeg vært koblet til mye rart, så får vi se om jeg også har søvnapne. For jeg samler jo på diagnoser og en fra eller til er vel ikke så farlig. 

Så i natt har jeg vært koblet til denne maskinen, ikke lett å sove med. Men må man så må man.

Blir ikke lett å sove med dette påmontert

 

Men syntes det skulle være rart om jeg har søvnapne, for våkner uthvilt hver morgen jeg. Noe de som har søvnapne ikke gjør.

Måtte ha to ting i nesa også

 

Etter at jeg la om livsstilen min i fjord sommer har jeg gått fra å være et B+ menneske, hvor jeg ofte ikke fikk sove før mellom klokken 2-3 på natten og våknet mellom klokken 10-11.

Samt en ting på fingern

 

Nå sovner jeg senest klokken 23 og våkner mellom kl. 06.30 og 07.30. utvilt og som regel full av energi. Og ja det hjelper å legge om livsstilen og spise sunnere, samt bevege seg mer. Så nok en gang takk til støttespillerne jeg har, og kanskje kommer jeg i mål innen sommeren 2017.

I dag var det bare å levere tilbake maskinen og så får jeg vente på at legene skal få svar på undersøkelsen. Så får man takle resultatet av undersøkelsen når den kommer.

#mittlivmedas #bekhterev #astma #sarkoidose #oslo #norge #mars2017 #ullevålsykehus #lungeavdelingen #søvnapne #undersøkelse #behandling #blogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg