Ny time hos manuelterapeuten den 01.03.17.

I dag var det på nytt tid for en time hos min manuellterapeut. Og det skal bli godt for forrige uke var det vinterferie på meg så da ble det ingen time. Så skal bli godt å få hjelp til å fikse litt på kroppen i dag.

Denne uken var det spesielt viktig å gå til manuellterapeuten. Grunnen til dette er at jeg på lørdag skal gå den lille Holmenkollmarsjen. Etter flere gode skiturer i vinterferien og en hard økt i terapibassenget på Diakonhjemmet sykehus i går, våknet jeg i dag meg smerter i bryst og øvre del av ryggen. Så i dag fikk manuellterapeuten jobben med å fikse opp i dette.

Gleder meg til ny time hos manuellterapeuten

 

Hun sa at det kan ha blitt litt mye ensformig trening i det siste, og dette kan være skylden i smertene. Samt at sykdommen min er utsatt for smerter i dette området. Og ser at det har vært litt ensformig trening i det siste, men grunne til dette er jo at jeg ønsker å få flest mulig kilometer på ski før jeg skal delta på de fire ski rennene jeg skal prøve å delta på. Så får håpe at behandlingen i dag hjalp, slik at jeg har mindre smerter i morgen. Men skal ta det med ro resten av uken, slik at jeg er i best mulig form til lørdag.

Har bestilt ny time neste uke, slik at hun kan fikse kroppen min etter helges konkurranse. Så nå er det bare å krysse fingrene for at konkurransen går bra.

Etter denne timen er det 4 timer igjen før jeg har frikort 2. Gleder meg til at jeg får dette. For da kan jeg bruke pengene på noe annet. Kanskje jeg reiser på tur eller at jeg plutselig melder meg på noen flere konkurranser.

#mittlivmedas #bekhterev #manuellterapi #manuellterapeut #oppsalklinikken #frikort2 #behandling #smerter #glede #blogg #ukesglede #hverdagsglede #oakley #craft #oslo #norge #mars2017 #holmenkollmarsjen #konkurranse 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg